středa 16. srpna 2017

WHY ?




Všechny Vás zdravím  na tomto blogu. Nad hlavou mi visí otázka " Proč? "  

Proč jsem si založila blog ? 
Je to jednoduchý. Vždycky jsem si psala sama pro sebe, ale bála jsem se toho, co by na moje psaní řekli ostatní. Ale čím víc jsem psala, tím víc mě to bavilo a naplňovalo. V psaní jsem si našla zálibu a i sny, které se snad jednou stanou skutečností. Dospěla jsem k názoru, že se chci podělit pomocí internetu s lidmi o svoje pocity a myšlenky. Chtěla bych svým psaním inspirovat Vás čtenáře.

Proč jsem začala psát ? 
Poslední dva roky jsem si našla ve psaní jakési uklidnění, uspořádání myšlenek a všeho co se kolem mě děje. Psaní je pro mě jako ibalgin, pomáhal mi od bolesti. Díky němu si ukládám vzpomínky, myšlenky, radosti, ale i bolesti, které jsem ale dokázala překonat. 

Proč teď ? 
Proč ne ? Nikdy není pozdě na to dělat co Vás baví. A kdybych se rozmýšlela, asi bych se k tomu ani nedostala. Blog jsem založila spontánně a bez úvahy. A myslím, že tak je to i dobře.

Jsem upřímná, vždycky jsem byla a budu. Já od toho opravdu nic nečekám, nečekám že můj blog bude sledovat tisíce a tisíce lidí. Přišla jsem na internet s myšlenkou inspirovat a předávat. To je vše :)

Brzo ode mě čekejte nový článek :*


Vaše Cathy xxx

Žádné komentáře:

Okomentovat